با توجه به پایان مهلت آزمون و ثبت نام، امکان ویرایش رزومه وجود ندارد.
معرفی

تحقق مأموریت فراهم نمودن دسترسی عادلانه خانواده شاهد و ایثارگران به خدمات اجتماعی –رفاهی، آموزشی، سلامت و بهداشت و ارتقاء آن، مستلزم منابع انسانی کارآمد، متخصص و باانگیزه و بهره‌گیری از نظام پیشرفته انتخاب افراد شایسته در مناصب مدیریتی است.

وجود ظرفیت‌های منابع انسانی ماهر و کارامد ، گردش کاری مدیران نخبه، ظرفیت‌سازی بین نسل‌های مختلف در راستای افزایش اعتماد عمومی در میان خانواده بزرگ بنیاد شهید مستلزم استقرار نظام شایسته‌سالاری از طریق ایجاد بانک اطلاعاتی مدیران و استفاده از ظرفیت کانون‌های ارزیابی در جذب و ارتقاء منابع انسانی است.

«کانون ارزیابی» برای انتخاب شایسته‌ترین افراد در رده‌های مختلف مدیریتی، ازجمله روش‌های آزموده شده در نقاط مختلف جهان است که فرصت‌های برابری را برای بهره‌مندی از توان نیروهای متخصص داوطلب خدمت که واجد شرایط عمومی و تخصصی هستند فراهم می‌سازد.

سامانه شمسا (شایسته گزینه مدیران سرامد آینده ) به منظور تحقق اهداف ذیل و ایجاد امکان حضور گسترده و برابر داوطلبان احراز پستهای مدیران حرفه‌ای طراحی و با ساز و کار مربوطه در اختیار عموم همکاران قرار گرفته است.

اهداف

  • شایسته گزینی در انتخاب مدیران متعهد و کارامد به‌عنوان کلیدی‌ترین رکن سازمان و شفاف‌سازی فرآیند انجام کار
  • ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری و رعایت عدالت در انتصاب مدیران
  • ایجاد و افزایش اعتمادبه‌نفس و استقلال برای فرد منتخب به‌عنوان سرمایه ارزشمند در طول دوره مدیریتی
  • گشودن حلقه‌های بسته مدیران و فراهم نمودن زمینه ورود داوطلبانه افراد با ایده‌های جدید
  • اصلاح در سازوکارهای سنتی انتخاب مدیران و پرهیز از روش‌های غیرمتعارف
  • ظرفیتی برای اصلاح و کارآمدی بیشتر در نظام اداری و درنهایت، جلب اعتماد مردم که می‌توانند با اتکا به شایستگی‌هایشان دیده‌شده و انتخاب شوند.
  • افزایش بهره‌وری و ارتقاء کارآمدی و کارایی مدیران و ارتقا و توسعه خدمات‌رسانی به جامعه معزز شاهد و ایثارگر